Not resolved
2.2
Details
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Turnaround Time
Warranty
Website
1 comment

The first time I ordered from them was great.So i was excited to get another products again.

The orders weren't cash on delivery so i had to go to nearest hellopay center which is 7/11 last october 20. The expected delivery date was nov16-21 which was a total bummer. But i digress. The products came way earlier than expected which was defenitely awesome.

To my surprise, they delivered wrong item. So i had to call their customer service right away to take acrion on this. I had to call twice which costs me 200 pesos in order for them to fix it. In the end this 35weeks pregnant mother had to go to the nearest lbc branch to return the product then i have to wait for their call so i can refund the money which they couldnt tell me when or where.

The thing is, im giving birth within the next few weeks so i need to complete my baby's stuffs before delivery but due to their pooooooor coordination, i have to go to the other town to get what i needed. Today, i checked the status of my return on their website, they changed the image of my order from the original product i ordered to the one they sent me. Which made me a little suspicious!

I ended up Deleting the app and will never ever order again!

This person wrote the review because of order processing issue at Lazada Philippines and attached photo s. Reviewer claimed that he or she wants Lazada Philippines to read this review and look into the issue (if any).

If you have a chance, please contact him/ her to briefly discuss his/ her negative experience with the company.

We collected other reviews about products and/or services offered by Lazada Philippines and lazada philippines shipping service for you to read. This information may help you with your purchase decision.

Had an Experience with Lazada Philippines?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
LazadaPH
San Carlos City, Negros Occidental, Philippines #1236706

We're sorry to hear about what happened to your previous order.May we ask for the order number for us to give you an update?

Also please be informed that if you paid via HelloPay, and a refund was processed, the amount will automatically be reversed back to your HelloPay account of course. If you already received a notification that your refund has been initiated, refund will follow within 24-48 hours. For more HelloPay refund concerns, customers can send an email to help@hellopay.com or contact  (+63) 02 754 1200.

And for more concerns, you may also send us message / comments via Lazada's Social Media accounts (FB, Twitter, Instagram, Youtube and Google+), call our CS hotline at 02-7958900 for further assistance and updates, email us at www.lazada.com.ph/contact/ or engage in our live chat available from Mondays thru Fridays @ 9am - 6pm using the same link.Good day!

You May Also Like

Lazada Philippines - Different item received from image provided Lazada Philippines "...Got 2 out of my 4 orders cancelled by lazada because they cannot find my address, didnt even tried to contact me to find my exact location..." Read more Lazada Philippines - Air cooler hanabishi but its not cooling Lazada Philippines "I order 1 hanabishi aircooler & i send it back to lbc just to return the item its cooling even in a small room..it cost 5k price its too expensive..." Read more Lazada Philippines - False ads Sricam camera Lazada Philippines "Sricam camera ads it 720P hd but if your using NVR and view to your 32 inch. TV its not streaming 720P video but only SD video. You cant notice..." Read more Lazada Philippines - Worst Customer Service - Order #359932498 Lazada Philippines "I received a different exercise bike. I ordered a Soozier Stationary Bike (please see attached image) worth Php 3,688 but I received a 301 Magnetic Spinner Bike like the one..." Read more Discount Tire Store Txh56 On 2927 Southwest Fwy 77098 - Took almost 3 hours to service a tire. Discount Tire Store Txh56 On 2927 Southwest Fwy 77098 "I arrive at 11:15 AM. They let me know my truck is ready at 1:50 PM and told me I have to pay for a new warranty. They replace the..." Read more VM Innovations - Extremely disappointed!!! VM Innovations "This is a continuation of my disappointment in VMInnovations. I am currently on my 3rd slide one was replaced the other two I purchased. This last one I purchased at..." Read more Pissed of jollibee ruin my surprise for my daughtrs birthday Jollibee "I ordered throuh online jolibee padala and pay via credit card it was confirmed by paypal that the payment has been recieved. I call my daughter that wait for the..." Read more Safeco Insurance - Safeco Claims the WORST EVER Safeco Insurance "On July 11th, 2017 we noticed that our hardwood floor in our kitchen and hall had erupted due to a water leak at the refrigerator. The continuous hardwood floor consists..." Read more