Not resolved
1 comment

Got this email now - Dear Emmanuel Emmanuel J, We are very sorry to inform you that your item/s under order 201835168681200 has already been canceled due to failed delivery/system error. We truly understand your frustration regarding with this matter and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused you. The total time for the refund to be reflected in your account depends on your refund method and issuing bank. For credit and debit card and PayPal refunds are processed within 24hrs, in which posting in your account may take up to 5-45 banking days depending on your bank’s policy. To know more information on how you can place an order, kindly refer to this link: http://www.lazada.com.ph/helpcenter/shipping-delivery/#answer-faq-delivery-ans. We deeply value your relationship with Lazada and are committed to providing you with the highest level of service simply because our customers deserve the very best. For a quicker tracking, return, or cancellation of your order, you can do it online 24/7 by going to “My Account” at www.lazada.com.ph/customer/account. You can also easily find answers to common order-related questions in our Help Center at www.lazada.com.ph/helpcenter. Regards, Lazada Customer Support | Lazada.com.ph

Ano ba talaga

Emmanuel J

Thank you for contacting Lazada Philippines. Hi, my name is Guilles. Let me assist you on your concern.

Guilles - C

Bat ba di madeliver deliver ng courier nyo ang order? Mahirap ba hanapin yung lugar eh naka 3 delivery na

Emmanuel J

I apologize for the inconvenience. May I know your name please?

Guilles - C

Nasa unang post ko

Emmanuel J

Alright Emmanuel. May I know more about your concern please.

Guilles - C

Kinnasel order arbitrarily

earlier email - Dear Emmanuel, Greetings from Lazada Philippines!Thank you for choosing Lazada Philippines as your online shopping store. We appreciate the time you took in contacting us regarding your concern.This is regarding your concern under order number 201835168681200. Please refer to our conversation below.Visitor: Lahat ng inorder ko nadeliver na but yung laptop hindi pa. Today is the last day of the delivery date. Tagal na ako nagtatanong wala akong malinaw na sagot na nakukuha. dapat ibigay nyo na yan ng libreDessa May - S: Thank you for contacting Lazada Philippines live chat! My name is Dessa. Let me assist you with concern. Is 201835168681200 your order number correct please?Dessa May - S: Hi Sir Emmanuel pasensya na po sa nangayre pero hayaan niyo po tutulungan po kita para dito.Dessa May - S: Is Lenovo Ideapad 320 AMD 7th Gen A12 8GB 1TB AMD R7 15.6in windows 10 your item po correct please?Dessa May - S: Are we still connected?Dessa May - S: Are you still online?Visitor: I am hereVisitor: Multitasking Dessa May - S: Hello Sir Emmanuel hold on po tutulungan po kita.Visitor: Salamat Visitor: I got 6 emails of the ff:Visitor: Escalation Team,There are item(s) ordered under order number 201835168681200 that are already beyond the promised delivery date.Below are the details of the order:Lenovo Ideapad 320 AMD 7th Gen A12 8GB 1TB AMD R7 15.6in windows 10 is still scheduled for dispatch. We apologize for the inconvenience. Your request have been escalated to the right department. We will revert back to you as soon as we have more information.We apologize for the inconvenience. Rest assured, our team is working diligently to have your orders delivered in the earliest possible time.Visitor: Frustrating ang tagal na nung case ngayon lang na escalateDessa May - S: Hayaan niyo Sir Emmanuel kakampi niyo ako para dito.Dessa May - S: Thank you for patiently waiting Sir Emmanuel. Supposedly you will get your item on or before May 23, 2018. This is to inform niyo po na due to courier's availability na moved po ang delivery timeframe niyo May 29, 2018. No worries all of our item are worth waiting for and hindi ko kayo papabayaan sa concern niyo na ito. Ganito po gawin natin once na magka-problema po kayo, kindly inform me para ma escalate natin ito ng maayos since ayoko po na napapabayaan ang customer ko. Please anticipate sms or call coming from our courier before delivering the item at your doorsteps po. Is 09175355748 your active phone number correct please?Visitor: This order is for Kathryrn Oliveras. She can be contacted at 09424663373. Visitor: I dont understand the reason on courier availability. 3 deliveries na sa same address sa past 10 days.Dessa May - S: Pasensya na po Sir sa nangyare pero aayusin po namin ito as soon as possible. Dessa May - S: For more information about Lazada's policies, you may also refer to our Help Center page at http://www.lazada.com.ph/helpcenterDessa May - S: It was a pleasure assisting you today and should you need further assistance, please feel free to contact us again. Thank you for contacting Lazada Philippines live chat. Have a good day!Please feel free to get in touch with our friendly chat representatives thru our Lazada Philippines Live Chat: http://www.lazada.com.ph/contact, or you may also call during our business hours from Mondays to Saturdays around 8:00 AM to 8:00 PM at our Hotline Number (02) 795-8900. We will be glad to facilitate your concern.For a quicker tracking, return, or cancellation of your order, you can do it online 24/7 by going to “My Account” at www.lazada.com.ph/customer/account. You can also easily find answers to common order-related questions in our Help Center at www.lazada.com.ph/helpcenter.Sincerely,Dessa l Customer Service Representative l Lazada PH

Emmanuel J

Sorry po for the inconvenience. As per checking po sa status niyo beyon na po siya. And just to clarify your concern is refund right?

Guilles - C

I concern is the service. It took time from my income kakachat at kakaantay ng delivery

Emmanuel J

On behalf of Lazada Philippines, I want to extend my sincerest apologies for the negative experience that you had with our customer service agent.

At Lazada, we pride ourselves on giving our 100% every day to ensure that our customers’ needs are being met. I know that we have let you down, and for that we are very sorry. We do our best to train each of our representatives on how to properly handle our customers’ issues, including how to escalate problems that they are unable to assist with. Your concern was not handled properly, and we are going to take steps to ensure that this situation does not repeat itself.

Guilles - C

Your answer is from your playbook reply. What do I get from loss income due to time spent chatting and waiting for delivery?

Emmanuel Jimenez

Guilles - C

Review about: Lazada Philippines Shipping Service.

Reason of review: Order processing issue.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
LazadaPH
#1488428

Hi Emmanuel, as per checking we already processed the replacement of this item. You may check your email for the details of the said order.

We are continuously working on making our services better. Thus, we wont tolerate any untoward incidents to happen again. For more questions and updates, you may reach us via our Contact Us page at http://bit.ly/2u8lDFO.

You may also reach us via our Social Media accounts such as Facebook, Twitter, IG, Youtube and Google+. Regards!

You May Also Like